Comisii
Nr. |
DENUMIREA |
ATRIBUŢII |
COMISII CU CARACTER PERMANENT |
||
1. |
COMISIA PENTRU CURRICULUM |
DIRECTOR |
2. |
COMISIA DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII Pașc Gabriela - Coordonator |
DIRECTOR |
3. |
COMISIA PENTRU DEZVOLTARE PROFESIONALĂ ȘI EVOLUȚIE IN CARIERĂ Șchiop Alina-Elisabeta – responsabil Membri: Igna Ioana-Lorica – personal didactic Porumb Raluca-Maria - personal didactic Moldovan Maria – personal didactic auxiliar Ţibrea Vasile - personal nedidactic
|
DIRECTOR |
4. |
COMISIA DE SECURITATE ȘI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ ŞI PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ
Florian Florin-Gheorghe – responsabil Membri: Bîlc Ioana-Călina – profesor instruire practică Berindei Vasile-Daniel – cadru didactic Porumb Raluca-Maria – cadru didactic Giurgiuman Monica-Laura – cadru didactic Ţibrea Vasile – administrator patrimoniu(clădiri) Casian Dragomir – muncitor calificat(de întreţinere) Mureșan Mariana - pedagog |
DIRECTOR · Asigură crearea/ameliorarea condiţiilor de igienă a muncii şi protecţie/prevenţie a întâmplărilor şi /sau efectelor nedorite; · Colaborează cu instituţiile de profil din comunitate; · Realizează şi propune spre avizarea conducerii un plan propriu de muncă şi un plan de evacuare; · Realizează instructajele de protecţia muncii; · Selectează, din legislaţia în vigoare normativele generale de protecţia muncii, aplicabile activităţii din cadrul unităţii de învăţământ; · Elaborează norme specifice şi instrucţiuni proprii de securitate a muncii Realizează: - instructajul introductiv de protecţia muncii - instructajul de protecţia muncii la locul de muncă - instructajul periodic de protecţia muncii; · Prelucrează, din legislaţia în vigoare, normele de educaţie rutieră, pentru elevi şi personalul şcolii; · Monitorizează implicarea profesorilor diriginţi în realizarea educaţiei rutiere a elevilor. Colaborează cu toate compartimentele şcolii · Întocmeşte planul de apărare civilă în caz de situaţii de urgenţă; · Realizează instruirea personalului conform cu actele normative în vigoare; · Colaborează cu profesorii diriginţi pentru includerea în temele de dirigenţie a unor tematici specifice; · Colaborează cu instituţiile de profil din comunitate; · Realizează şi propune spre avizarea conducerii un plan propriu de muncă şi un plan de evacuare. Colaborează cu toate compartimentele şcolii |
5. |
COMISIA PENTRU CONTROLUL MANAGERIAL INTERN Președinte – Vescan Stanca-Ioana Membri: Pașc Gabriela – responsabil CEAC Crețu Elena-gestionare registru riscuri Costea Alina- cadru didactic Hoda Veronica – administrator financiar Moldovan Maria – secretar șef Țibrea Vasile – administrator patrimoniu(clădiri) |
DIRECTOR · Asigură coordonarea deciziilor și acțiunilor compartimentelor structurale ale entității publice; · Organizează, când necesitățile o impun, structuri specializate care să sprijine managementul în activitatea de coordonare; · Coordonează și influențează decisiv rezultatele interacțiunii dintre salariați în cadrul raporturilor profesionale; · Conștientizează salariații asupra consecințelor deciziilor și ale acțiunilor lor asupra întregii entități publice; · Organizează consultări prealabile, în vederea unei bune coordonări, în cadrul compartimentelor cât și între structurile unității de învățământ. |
6. |
COMISIA PENTRU PREVENIREA ŞI ELIMINAREA VIOLENŢEI, A FAPTELOR DE CORUPȚIE ȘI DISCRIMINĂRII ÎN MEDIUL ŞCOLAR ȘI PROMOVAREA INTERCULTURALITĂȚII Berindei Vasile-Daniel - responsabil Membri: Anechitei-Diacu Cristina-Ana-Maria Chiriac Liliana - mediator școlar Pașc Gabriela- cadru didactic Ielceanu Valeriu-Marius– reprezentant al părinţilor Căian Gabriela – consilier școlar |
DIRECTOR · Elaborează, aplică şi evaluează modul de îndeplinire a obiectivelor incluse în Planul operational al unităţii privind reducerea fenomenului de violenţă; · Intervine în cazul conflictelor dintre elevi; · Aduce la cunoştinţa dirigintelui şi Comitetul de părinţi abaterile disciplinare ale elevilor pentru sancţionare conform prezentului regulament; · Propune Consiliului Profesoral sancţiunile. Colaborează cu Comisia de disciplină |
7. |
COMISIA PENTRU PROGRAME ȘI PROIECTE EDUCATIVE – Coordonator pentru programe și proiecte educative- prof. Cretu Elena CSASZAR ANGELA – responsabil diriginţi Avram Dorel – responsabil al Consiliului Elevilor CĂIAN GABRIELA – profesor consilier școlar COSTEA ALINA- responsabil centralizarea rezultatelor la olimpiade și concursuri școlare. CUREA CAMELIA– profesor lider Club IMPACT RĂDUŢIU GEORGETA-OLIMPIA –profesor lider Club IMPACT
|
DIRECTOR · Iniţiază, implementează şi monitorizează activitatea partenerială; · Organizează activităţi specifice; · Realizează analize de impact ale participării elevilor şi cadrelor didactice la proiecte şi programe; · Formulează concluzii şi propune soluţii; · Centralizează la nivel de şcoală datele privind participarea elevilor la olimpiadele şcolare, sesiuni de comunicări sau la alte concursuri recunoscute de MECS; · · Propune perioada de organizare a manifestărilor; · Propune conţinutul şi durata manifestărilor; · Stabileşte responsabilităţile pentru fiecare element al programului; · Creează cadrul organizatoric, estetic şi funcţional pentru realizarea manifestărilor; · Realizează analize de impact şi propune corecţii/modificări. |
COMISII CU CARACTER TEMPORAR ȘI OCAZIONAL |
||
1.
|
COMISIA DE INVENTARIERE, CASARE A MIJLOACELOR FIXE SI A OBIECTELOR DE INVENTAR Țibrea Vasile- responsabil Membri:
Bîlc Ioana-Călina – profesor instruire practică Şerban Marinela – bibliotecar Florian Gheorghe – informatician Avram Dorel - cadru didactic
|
DIRECTOR · Coordonează acţiunea anuală de inventariere a bunurilor; · Analizează nevoile de dotare şi de scoatere din dotare a obiectelor de inventar şi mijloacelor fixe; · Numeşte subcomisii pe domenii şi monitorizează activitatea acestora; · Verifică şi face recepţia bunurilor şi materialelor la achiziţionarea lor, pe baza documentelor primite de la furnizor; · Asigură întocmirea Notei de Intrare / Recepţie a bunurilor primite; · Verifică şi supraveghează arderea documentelor cu regim special; · Aplică Ordinul nr.221/2015, privind trecerea mijloacelor fixe amortizate în totalitate și sub 2500 lei la obiecte de inventar. |
2. |
COMISIA PENTRU ARHIVAREA DOCUMENTELOR ŞCOLARE Hoda Veronica - responsabilităţi privind arhivarea serv. Contabilitate Moldovan Maria – responsabilităţi privind arhivarea serv. Secretariat |
DIRECTOR
· Selecţionează materialele ce urmează a fi arhivate; Se îngrijeşte de asigurarea arhivării tuturor materialelor în condiţiile legii. |
3. |
COMISIA DE ÎNSCRIERE A ELEVILOR: Membri: Oprea Mirela-Adriana – cadru didactic Bîlc Ioana-Călina – cadru didactic Moldovan Maria – secretar şef Şerban Marinela – bibliotecar Florian Gheorghe – informatician Profesori de serviciu în perioada admiterii |
DIRECTOR
· Îndeplineşte atribuţiile prevăzute în Metodologie de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul liceal și profesional de stat ce apare anual. |
4. |
COMISIA DE ACORDARE A BURSELOR ŞI A ALTOR FORME DE SPRIJIN MATERIAL PENTRU ELEVI Răduţiu Georgeta-Olimpia - responsabil Membri: Moldovan Maria – secretar şef Chiriac Liliana – mediator școlar Porumb Raluca-Maria - cadru didactic
|
DIRECTOR · Afişează la unitatea de învăţământ: - criteriile generale, criteriile specifice şi metodologia de acordare a burselor - lista actelor necesare pentru obţinerea burselor - termenul de depunere la secretariatul unităţii a documentelor necesare; · Preia de la secretariatul unităţii documentele depuse de elevi sau reprezentanţii lor legali pentru obţinerea burselor; · Analizează actele respective şi, în concordanţă cu criteriile generale şi cele specifice, stabileşte nominal elevii care urmează să primească burse, evaluarea actelor şi stabilirea elevilor propuşi pentru bursă fiind consemnată în proces-verbal; · Solicită CA-ului aprobarea acordării burselor conform procesului verbal; · În termen de 3 zile de la data aprobării în Consiliul de administraţie, Comisia afişează la loc vizibil: - lista nominală cu bursele acordate - termenul de contestaţie la ISJ Cluj. |
5. |
COMISIA PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE Rășinar Sebastian - responsabil Membri: Costea Alina – cadru didactic Ţibrea Vasile – administrator patrimoniu(clădiri) Florian Gheorghe – informatician Halaszi Simona-Alina - magaziner |
DIRECTOR · Colectează de la fiecare catedră/compartiment necesarul de achiziţii publice; · Responsabilul alături de membrii comisiei participă la elaborarea planului anual de achiziţii publice la nivel de şcoală; · Coordonează activitatea de selectare a ofertelor; · Prezintă în Consiliul de Administraţie ofertele pentru produsele selectate; · Elaborează documentele necesare pentru atribuirea contractelor de achiziţii publice şi asigură achiziţionarea diferitelor bunuri şi servicii, atunci când este cazul, conform legilor în vigoare. Colaborează cu şefii de arii curriculare respectiv şefii de compartimente |
6. |
COMISIA PENTRU PARTENERIATE EDUCAŢIONALE Curea Mariana-Camelia - responsabil Membri: Zetea Ramona-Adela Bârtaș Oana-Maria Giurgiuman Monica-Laura
|
DIRECTOR · Atragerea de proiecte/parteneriate şcolare multilaterale sau bilaterale de tip Comenius, Leonardo da Vinci, Vizite de studiu, Vizite pregătitoare, axate pe: Elevi şi implicarea activă a acestora în activităţi specifice unei tematici comune la nivel de parteneriat; Instituţii şi îmbunătăţirea managementului şcolar şi a metodelor pedagogice, Transfer de inovaţii, Mobilităţi. |
7. |
COMISIA DE DISCIPLINĂ Florin Florian-Gheorghe - responsabil Membri: Giurgiuman Monica-Laura - cadru didactic Oprea Mirela-Adriana – cadru didactic Căian Gabriela - psiholog școlar Diaconu Doina – reprezentatul elevilor Ielcean Valeriu-Marius – reprezentantul părinţilor
|
DIRECTOR · Se întruneşte lunar în a doua săptămână din lună în ziua de marţi, în pauza mare, sau ori de câte ori este nevoie, la solicitarea diriginţilor sau a profesorilor; · Cercetează abaterile disciplinare săvârşite de elevi în şcoală şi în cămin la sesizarea profesorilor, diriginţilor, pedagogilor şi a personalului de serviciu; · Cercetează elevii care au săvârşit abateri grave; · Solicită diriginţilor să-i însoţească pe elevii care au săvârşit abateri la întrunirea comisiei; · Propune sancţiuni şi scăderea notei la purtare în baza regulamentului de ordine interioară în funcţie de gravitatea faptei săvârşite; · Întocmeşte un proces verbal în care se va specifica sancţiunea stabilită; · Întocmeşte, împreună cu dirigintele, fişa de comportament pentru elevii cu probleme de comportament şi ţine evidenţa lor; · Informează Consiliul profesoral despre cazurile de indisciplină şi despre sancţiunea propusă; · Sancţiunea stabilită va fi comunicată în scris de către diriginte elevului şi părintelui acestuia în termen de 2 zile. Acţionează în baza unui regulament propriu, anexă la Regulamentul intern al şcolii |
8. |
COMISIA DE SALARIZARE, ÎNCADRARE Hoda Veronica – contabil şef Moldovan Maria – secretar şef |
DIRECTOR · Asigură respectarea legislaţiei şi a drepturilor angajaţilor legat de modul de salarizare. |
9. |
COMISIA DE COORDONARE A LUCRĂRILOR PENTRU CERTIFICAREA COMPETENŢELOR PROFESIONALE Responsabil - Morar Avia-Carmen
Membri: Răduţiu Georgeta-Olimpia Dumitru Sorela-Constanţa Șchiop Alina-Elisabeta
|
DIRECTOR, Monitorizează inserţia absolvenţilor · Îndeplineşte atribuţiile prevăzute în Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar cu privire la organizarea şi desfăşurarea examenelor conform metodologiei; · Centralizează temele propuse şi le propune spre avizare; · Centralizează la nivel de şcoală datele privind participarea elevilor la examenele de absolvire şi atestat profesional cu tema şi profesorul coordonator; · Raportează rezultatele obţinute de elevi precum şi cele comparative faţă de anul precedent; · Propune plan de ameliorare. |
10. |
COMISIA PENTRU FRECVENŢĂ, COMBATEREA ABSENTEISMULUI ŞI A ABANDONULUI ŞCOLAR/NOTAREA RITMICĂ Chinde-Pop Camelia - responsabil Membri:
Centralizare – Florian Gheorghe, Roman Ramona-Loredana
Notare ritmică și verificare motivări: -Mureșan Mihaiela-Corina, Oprea Mirela-Adriana, Chiriac Liliana |
DIRECTOR · Informează săptămânal conducerea privind situaţia frecvenţei elevilor la fiecare clasă şi măsurile luate de profesorii diriginţi (raport scris); · Informează lunar conducerea privind situaţia ritmicităţii notării pentru fiecare disciplină/profesor - (raport scris). Termen – ultima zi lucrătoare a fiecărei luni · Verifică corectitudinea completării cataloagelor, registrelor matricole de către diriginţi la sfârşitul anului şcolar . Termen – finalul lunii septembrie (raport scris) · Verifică cataloagele la începutul şi la sfârşitul semestrelor (starea fizică, modul de completare şi de corectare a greşelilor); · Verifică concordanţa între numărul de absenţe şi media la purtare. |
11. |
COMISIA DE GESTIONARE SIIIR Florian Gheorghe – responsabil Membri: Hoda Veronica – administrator financiar Moldovan Maria - secretar şef
|
DIRECTOR
· Verifică şi completează SIIIR cu toate datele cerute, transmite la termenele stabilite toate situaţiile statistice.
|
12. |
COMISIA PENTRU ÎNTOCMIREA ORARULUI, ASIGURAREA SERVICIULUI PE ŞCOALĂ Mureşan Mihaiela-Corina - responsabil Membri: Costea Alina - orar Bîlc Ioana-Călina - orar la practică Crețu Elena – repartizarea sălilor de clasă Berindei Vasile-Daniel – serviciu pe școală - profesori Şerban Marinela - bibliotecar – condica de prezenţă
|
DIRECTOR · Asigură întocmirea schemei orare în concordanţă cu planurile-cadru/clase/profesor; · Întocmeşte corelaţia modulelor la toate disciplinele; · Întocmeşte orarul, respectând principiile pedagogice privind repartizarea orelor pe parcursul activităţii şcolare a elevilor; · Modifică orarul şcolii când este cazul (mişcarea cadrelor didactice, comunicări M.E.N, I.S.J. ...), afişează orarul claselor, al cadrelor didactice şi asigură transmiterea la clase; · Asigură spaţiul de învăţământ necesar pentru toate orele din schema orară; · Planifică profesorii astfel încât să se asigure permanenţa pe toată perioada de activitate şcolară (trei profesori pe schimb ); · Verifică modul de efectuare a serviciului pe şcoală; · Verifică caietul de procese verbale ale profesorului de serviciu şi informează conducerea şcolii de problemele deosebite consemnate; · Colaborează cu patrula de jandarmi care asigură paza şcolii şi cu portarul de serviciu; · Scrie condica zilnic . |
13. |
COMISIA DE ETICĂ ȘI INTEGRITATE Petruț-Zahan Dana- responsabil Membri: Curea Mariana-Camelia - cadru didactic Ioja Ștefania-Diana - cadru didactic |
· Întocmește Codul de Etică al instituției · Monitorizează respectarea prevederilor codului de etică a instituției |